Nazwa forum

Forum o wszystkich częściach z serii Gothic

#1 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Gothic III Ekwipunek

Pancerze



Pancerz orka

Ochrona przed ogniem +25
Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100
Wartość:54000 sztuk złota

Pancerz paladyna

Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100

 
Wartość:45000 sztuk złota

Pancerz Rhobara Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Wartość:42000 sztuk złota

Pancerz ceremonialny
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Wartość:37500 sztuk złota

Ciężki pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +60
Ochrona przed pociskami +60
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Odporność na chłód   
Wartość:36000 sztuk złota

Pancerz Zubena   
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +70
Ochrona przed ostrzami +70
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco
Wartość:33000 sztuk złota

Elitarny pancerz Asasyna

Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco
Wartość:27000 sztuk złota

Ciężki pancerz najemnika
   
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość:21000 sztuk złota

Ciężkie ubranie koczownika
   
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Odporność na gorąco
Wartość:24000 sztuk złota

Pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +45
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Odporność na chłód
Wartość:19200 sztuk złota
   
Ciężki pancerz buntownika
   
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość:21000 sztuk złota
   
Szata Czarnego Maga

Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +45
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość:36000 sztuk złota
   
Szata ognia

Ochrona przed ogniem +15
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Odporność na chłód
Wartość:19500 sztuk złota
   
Szata wody
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Odporność na osłabienie
Wartość:18000 sztuk złota
   
Pancerz Asasyna

Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Odporność na gorąco
Wartość:12000 sztuk złota
   
Pancerz najemnika orków
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość:9000 sztuk złota
   
Ubranie koczownika

Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Odporność na gorąco
Wartość:10500 sztuk złota

Lekki pancerz Nordmarczyka

Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Odporność na chłód
Wartość:10500 sztuk złota

Pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość:9000 sztuk złota

Szata Adanosa
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość:1 sztuk złota

Szata druida
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +35
Wartość:6000 sztuk złota

Ubranie Gońca leśnego Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Wartość: 7500 sztuk złota

Cichy Łowca



Lekki pancerz Asasyna

Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Odporność na gorąco
Wartość:1800 sztuk złota

Lekki pancerz najemnika

Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Wartość:1500 sztuk złota

Lekkie ubranie Koczownika

Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Odporność na gorąco
Wartość:1800 sztuk złota

Lekki pancerz buntownika

Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +20
Wartosc:1500 sztuk złota

Skórzany strój
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10

Wartość:300 sztuk złota

Ubranie farmera

Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5 90
Wartość:90 sztuk złota


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#2 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Re: Gothic III Ekwipunek

Bronie:



Miecze:

Prowadzisz postać wojownika, ale nieco bardziej subtelnego, niż potężny barbarzyńca? Może podążasz drogą Asasynów i postanowiłeś zostać zręcznym zabójcą, mistrzem w walce dwiema broniami? Albo wolisz defensywne starcia i parowanie wrogich ciosów za pomocą tarczy? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiesz "Tak", ten dział jest przeznaczony właśnie dla ciebie. Wśród prezentowanego jednoręcznego oręża z pewnością dasz radę wybrać coś idealnego dla swojego bohatera.



Miecz królewski
Opis: Miecz Rhobara Pierwszego

Wymagania:

•Siła: 230
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 160
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 40000
Cena sprzedaży: 12000

Uwagi: Posiadaczem miecza królewskiego jest władca Myrtany. Jeśli chcemy wejść w posiadanie tego oręża, nie pozostaje nam nic innego, jak zabić króla. Do kompletu dostaniemy też doskonałą tarczę.



Miecz Przodków
Opis: Ten potężny oręż wykonano z czystej rudy magicznej

Wymagania:

•Siła: 240
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 120
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5

Cena kupna: 50000
Cena sprzedaży: 15000

Uwagi: Miecz Przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.



Wielki miecz
Opis: Tylko najsilniejsi wojownicy mogą władać tym mieczem

Wymagania:

•Siła: 220
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 110

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Wielki miecz możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Miecz mistrzowski
Wymagania:

•Siła: 210
•Zdolność: Mistrz walki mieczem
Obrażenia od ostrza: 105
Dodatkowo: Mistrz dwóch ostrzy

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Miecz mistrzowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.



Miecz runiczny
Opis: Prastare runy nadają tej broni jej moc

Wymagania:

•Siła: 210
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 105
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Miecz runiczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.



Ognisty miecz
Wymagania:

•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 100

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Ognisty miecz możemy kupić od wielu handlarzy, między innymi od nordmarskich kupców.



Inkwizytor
Wymagania:

•Siła: 190
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 95

Cena kupna: 27500
Cena sprzedaży: 8250

Uwagi: Miecz Inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Miecz półtoraręczny
Wymagania:

•Siła: 180
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90

Cena kupna: 16000
Cena sprzedaży: 4800

Uwagi: Miecz półtoraręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.



El Bastardo
Opis: Legendarny El Bastardo

Wymagania:

•Siła: 190
•Zdolność: Lepsza walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Dodatkowo: Mistrz walki mieczem

Cena kupna:27500
Cena sprzedaży: 8250

Uwagi: El Bastardo możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Możemy go także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Miecz Nordmarczyka
Opis: Takie miecze powstają tylko w Nordmarze

Wymagania:

•Siła: 170
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90

Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 6000

Uwagi: Miecz Nordmarczyka możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Jest to jedno z zadań, jakie zleca nam kowal Ingvar z klanu młota. Miecz ten możemy także otrzymać w charakterze nagrody za oswobodzenie Nordmaru od orków.



Miecz barbarzyńcy
Wymagania:

•Siła: 170
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 85

Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 3600

Uwagi: Miecz barbarzyńcy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



KordelasWymagania:

•Siła: 170
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 85

Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 3600

Uwagi: Kordelas możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Lodowe ostrze
Wymagania:

•Siła: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Lodowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Katana
Wymagania:

•Zdolności łowieckie: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Katanę możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Księżycowe ostrze
Opis: To ostrze otacza tajemnicza aura

Wymagania:

•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 1500

Uwagi: Księżycowe ostrze jest nagrodą, którą otrzyma mistrz areny Mora Sul. Kiedy już staniemy się posiadaczami miecza, możemy go zatrzymać, wręczyć w charakterze prezentu miejscowemu władcy, Gonzalesowi, bądź sprzedać kowalowi Ismaelowi za 600 złotych monet.



Miecz paladyna
Opis: Niegdyś jedynie paladyni mogli posługiwać się taką bronią

Wymagania:

•Siła: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Miecz paladyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Długi miecz
Wymagania:

•Siła: 150
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 75

Cena kupna: 2500
Cena sprzedaży: 750

Uwagi: Długi miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.



Rubinowe Ostrze
Opis: Dobrze wyważone ostrze

Wymagania:

•Siła: 150
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 75
Dodatkowo: Lepsza walka mieczem

Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Rubinowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Miecz ten możemy także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy



Miecz Asasyna
Wymagania:

•Siła: 140
•Zdolność: 70
Obrażenia od ostrza: 70
Oręż zatruty

Cena kupna: 1250
Cena sprzedaży: 375

Uwagi: Projekt Miecza Przodków możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu oraz pustynni rabusie.



Miecz Wenzela
Opis: Miecz Wenzela

Wymagania:

•Siła: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80
Oręż błogosławiony

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Już na początku gry możemy wejść w posiadanie tego miecza. Jak nazwa wskazuje, należy on do Wenzela, jednak paladyn zgubił go w jaskini pełnej wilków i prosi nas o pomoc w jego odzyskaniu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, byśmy sami wcześniej nacieszyli się tym orężem i używali go do czasu, aż nie znajdziemy bądź nie wykujemy dla siebie lepszej broni. Jeśli zaś trzymamy stronę orków, Wenzel pewnie już jakiś czas temu poległ z naszej ręki i miecza w ogóle nie musimy mu zwracać.



Szeroki miecz
Wymagania:

•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 750
Cena sprzedaży: 225

Uwagi: Szeroki miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.



Półksiężyc
Opis: To szlachetne ostrze wykuł prawdziwy mistrz.

Wymagania:

•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 5000
Cena sprzedaży: 1500



Rapier
Opis: Elegancka broń wymagająca ogromnych zdolności

Wymagania:

•Zdolności łowieckie: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240



Zabójca Orków
Wymagania:

•Siła: 100
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 50
Dodatkowo: Zabójca Orków

Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180

Uwagi: Zaczynamy grę, dzierżąc w dłoni właśnie Zabójcę Orków. Nie powinniśmy rozstawać się z tym mieczem zbyt szybko - minie sporo czasu, nim spotkamy nauczyciela zdolności, którą daje nam oręż, a jeśli trzymamy stronę buntowników, jej pomoc w uwalnianiu miast Myrtany spod orkowej okupacji jest nieoceniona.



Miecz
Opis: Zupełnie normalny miecz

Wymagania:

•Siła: 100
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 50

Cena kupna: 50
Cena sprzedaży: 15



Nóz Asasyna
Wymagania:

•Siła: 90
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 45
Oręż zatruty

Cena kupna: 350
Cena sprzedaży: 105

Uwagi: Nóż Asasyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu.



Zardzewiały miecz
Opis: Ten miecz miewał się już lepiej

Wymagania:

•Siła: 60
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 30

Cena kupna: 30
Cena sprzedaży: 9

Uwagi: Zardzewiałym mieczem władają czarne gobliny oraz niektórzy bandyci. Ale to chyba mało istotne - któż chciałby zdobyć właśnie ten oręż?



Pałka
Opis: Lite drewno

Wymagania:

•Siła: 10
Obrażenia od uderzeń: 15

Cena kupna: 10
Cena sprzedaży: 3

Uwagi: Pałką posługują się gobliny i zombie. Naszemu bohaterowi może się ona przydać jedynie do ogłuszania wrogów, jeśli posiadamy tę zdolność.



Włócznia
Wymagania:

•Brak
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150



Topór drwala
Wymagania:

•Siła: 100
Obrażenia od ostrza: 50

Cena kupna: 40
Cena sprzedaży: 12



Kilof
Wymagania:

•Siła: 100
Obrażenia od uderzeń: 50

Cena kupna: 80
Cena sprzedaży: 24

Uwagi: Kilof lepiej nosić zawsze przy sobie - nie, nie w charakterze broni! Narzędzie to możemy wykorzystać do wydobywania magicznej rudy, złota i innych surowców ze skalnych złóż.



Kosa
Wymagania:

•Brak
Obrażenia od ostrza: 40

Cena kupna: 75
Cena sprzedaży: 22



Ciężka gałąź
Wymagania:

•Siła: 50
Obrażenia od uderzeń: 25

Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#3 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Re: Gothic III Ekwipunek

Gniew Innosa
Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż

Wymagania:

•Siła: 300
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 160
Dodatkowo: Paladyn
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 75000
Cena sprzedaży: 22500

Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Moc przodków
Opis: Potężny oręż z czystej rudy

Wymagania:

•Siła: 270
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8

Cena kupna: 60000
Cena sprzedaży: 18000

Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.



Miecz demona
Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz

Wymagania:

•Siła: 666
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8

Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1

Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera.



Wielki inkwizytor
Wymagania:

•Siła: 260
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 140
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 45000
Cena sprzedaży: 13500

Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Miecz katowski
Wymagania:

•Siła: 220
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 110

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Miecz dwuręczny z rudy
Wymagania:

•Siła: 210
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 105

Cena kupna: 20000
Cena sprzedaży: 6000

Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.



Miecz zakonu
Wymagania:

•Siła: 180
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Miecz dwuręczny
Wymagania:

•Siła: 150
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 75

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.



Zardzewiały miecz dwuręczny
Wymagania:

•Siła: 120
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 60
Cena sprzedaży: 18



Ogrowy morgenstern
Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.

Wymagania:

•Siła: 500
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od uderzeń: 250

Cena kupna: 300
Cena sprzedaży: 90

Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.



Krush Tarach
Wymagania:

•Siła: 400
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 200

Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.



Krush Irmak
Opis: Halabarda Irmaka

Wymagania:

•Siła: 400
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 200

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 450

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden.



Krush Agash
Wymagania:

•Siła: 350
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 175

Cena kupna: 900
Cena sprzedaży: 270

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.



Gniew berserkera
Wymagania:

•Siła: 290
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 65000
Cena sprzedaży: 19500

Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Krush Pach
Wymagania:

•Siła: 300
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.



Krush Morok
Wymagania:

•Siła: 300
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.



Topór berserkera
Wymagania:

•Siła: 270
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135

Cena kupna: 55000
Cena sprzedaży: 16500

Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Krush Varok
Wymagania:

•Siła: 250
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 125

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.



Topór bojowy barbarzyńcy
Opis: Nawet ork bałby się tej broni

Wymagania:

•Siła: 250
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 120
Dodatkowo: Zabójca Orków

Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500

Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Młot wojenny
Wymagania:

•Siła: 240
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od uderzeń: 120

Cena kupna: 15000
Cena sprzedaży: 4500

Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Topór bojowy
Wymagania:

•Siła: 200
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Dodatkowo: Duży oręż III

Cena kupna: 21000
Cena sprzedaży: 6300

Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Toporek do mięsa
Wymagania:

•Siła: 170
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 85
Dodatkowo: Duży oręż II

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.



Wielki topór
Wymagania:

•Siła: 160
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: 7000
Cena sprzedaży: 2100



Kolczasta pałka
Wymagania:

•Siła: 150
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 75

Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45

Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany.



Halabarda
Wymagania:

•Siła: 70
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 70

Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210



Nabijana kolcami pałka
Wymagania:

•Siła: 130
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 65

Cena kupna: 100
Cena sprzedaży: 30



Krush Milok
Opis: Stary miecz Miloka

Wymagania:

•Siła: 250
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis.



Zardzewiały topór bojowy
Wymagania:

•Siła: 120
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#4 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Re: Gothic III Ekwipunek

Kostur Wiecznego Wędrowca
Opis: Kostur Wiecznego Wędrowca
Wymagania:

•Brak
Obrażenia od uderzeń: 10
Wartość sprzedaży (Targowanie): 33,000
Cena (Targowanie): Brak
Wartość sprzedaży: 30,000
Cena: Brak
Komentarz: Jak można wywnioskować po opisie, jest to legendarny Kostur Wiecznego Wędrowca.

Berło Varantu
Opis: Legendarne Berło Varantu
Wymagania:

•Brak
Obrażenia od uderzeń: 10
Wartość sprzedaży (Targowanie): 33,000
Cena (Targowanie): Brak
Wartość sprzedaży: 30,000
Cena: Brak
Komentarz: Questowy przedmiot, będący zarazem bronią. Jest jednak w swojej roli mało skuteczny.

Kostur maga
Opis: Kostur czarnoksięstwa
Wymagania:

•Prastara wiedza: 50
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 20
Właściwości:
Mana +25
Wartość sprzedaży (Targowanie): 1,320
Cena (Targowanie): 6,300
Wartość sprzedaży: 1,200
Cena: 4,000
Komentarz: Pierwszy z magicznych kosturów, nie za duże wymagania, ale także nie za duże profity z użytkowania go.

Kostur maga
Opis: Kostur wody
Wymagania:

•Prastara wiedza: 80
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Mag Wody
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
Cena (Targowanie): 13,500
Wartość sprzedaży: 4,500
Cena: 15,000
Komentarz: Kolejny początkowy kostur dający umiejętność Mag Wody, ale mający o wiele większe wymagania.

Kostur maga
Opis: Kostur obrony
Wymagania:

•Prastara wiedza: 60
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +15
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +15
Ochrona przed ostrzami +15
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,125
Cena (Targowanie): 11,250
Wartość sprzedaży: 3,750
Cena: 12,500
Komentarz: Jeden z najlepszych „początkowych” kosturów, mający w miarę niskie wymagania i potężne właściwości, warty do zainwestowania.

Kostur maga
Opis: Kostur ognia
Wymagania:

•Prastara wiedza: 50
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Mag Ognia
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
Cena (Targowanie): 13,500
Wartość sprzedaży: 4,500
Cena: 15,000
Komentarz: Ognista alternatywa dla kostura Maga Wody, ma jednak mniejsze wymagania niż jego bliźniaczy kostur.

Kostur maga
Opis: Kostur mroku
Wymagania:

•Prastara wiedza: 80
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Mroczny Mag
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
Cena (Targowanie): 13,500
Wartość sprzedaży: 4,500
Cena: 15,000
Komentarz: Kolejny, tym razem Mroczny, bliźniak kostura Maga Wody.

Kostur maga
Opis: Kostur magii
Wymagania:

•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 30
Właściwości:
Mana +50
Wartość sprzedaży (Targowanie): 3,960
Cena (Targowanie): 10,800
Wartość sprzedaży: 3,600
Cena: 12,000
Komentarz: Niekoniecznie korzystny kostur mający w miarę duże wymagania i niewielkie profity.

Kostur Druida
Opis: Kostur natury
Wymagania:

•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 30
Właściwości:
Energia życiowa +25
Mana +25
Druid
Wartość sprzedaży (Targowanie): 3,960
Cena (Targowanie): 10,800
Wartość sprzedaży: 3,600
Cena: 12,000
Komentarz: Bardzo ciekawy kostur, dający wiele dobrego swemu użytkownikowi.

Kostur maga
Opis: Kostur ochrony
Wymagania:

•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 35
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,075
Cena (Targowanie): 24,750
Wartość sprzedaży: 8,250
Cena: 27,500
Komentarz: Kolejny z „kosturów maga”, jednak pierwszy z tych potężniejszych, zwiększających obronę.

Kostur maga
Opis: Kostur Maga Wody
Wymagania:

•Prastara wiedza: 160
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Ochrona przed lodem: +40
Mana +50
Mag Wody
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
Cena (Targowanie): 27,000
Wartość sprzedaży: 9,000
Cena: 30,000
Komentarz: Udoskonalona wersja Kostura Maga Wody, mająca jednak bardzo duże wymagania, jak na swoje profity.

Kostur maga
Opis: Kostur mocy
Wymagania:

•Prastara wiedza: 150
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Regeneracja many
Wartość sprzedaży (Targowanie): 8,580
Cena (Targowanie): 23,400
Wartość sprzedaży: 7,800
Cena: 26,000
Komentarz: Pierwszy kostur dający jakże ważną umiejętność regeneracji many, która dla maga jest nieodzowna.

Kostur maga
Opis: Kostur Maga Ognia
Wymagania:

•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +40
Mana +50
Mag Ognia
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
Cena (Targowanie): 27,000
Wartość sprzedaży: 9,000
Cena: 30,000
Komentarz: „Ognista” alternatywa dla potężniejszego kostura Maga Wody, ten ma jednak mniejsze wymagania, dlatego jest bardzo rozsądnym wyborem.

Kostur maga
Opis: Kostur mrocznego maga
Wymagania:

•Prastara wiedza: 160
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Ochrona przed energią +40
Mana +50
Mroczny Mag
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
Cena (Targowanie): 27,000
Wartość sprzedaży: 9,000
Cena: 30,000
Komentarz: Kolejna, tym razem mroczna, alternatywa kostura Maga Wody.

Kostur maga
Opis: Kostur niewrażliwości
Wymagania:

•Prastara wiedza: 140
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 45
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość sprzedaży (Targowanie): 17,490
Cena (Targowanie): 47,700
Wartość sprzedaży: 15,900
Cena: 53,000
Komentarz: Ostatni z kosturów zwiększających tylko współczynniki ochronne, nieodzowny jeśli boimy się o swoje tyły.

Szamański kostur
Opis: Ten kostur należał do nekromanty
Wymagania:

•Brak
Obrażenia od uderzeń: 50
Wartość sprzedaży (Targowanie): 33
Cena (Targowanie): Brak
Wartość sprzedaży: 30
Cena: Brak
Komentarz: Prosty, lecz zadający duże obrażenia, oto krótka charakterystyka tego kostura.

Kostur maga
Opis: Kostur równowagi
Wymagania:

•Prastara wiedza: 260
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 60
Właściwości:
Regeneracja many
Mag Wody
Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
Cena (Targowanie): 54,000
Wartość sprzedaży: 18,000
Cena: 60,000
Komentarz: Maksymalnie ulepszona wersja kostura Maga Wody, duże wymagania, lecz także duże profity.

Kostur maga
Opis: Kostur dominacji
Wymagania:

•Prastara wiedza: 260
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 60
Właściwości:
Regeneracja many
Mag Ognia
Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
Cena (Targowanie): 54,000
Wartość sprzedaży: 18,000
Cena: 60,000
Komentarz: „Ognista” wersja Kostura równowagi, dla Maga Ognia nieodzowna broń.

Kostur magaOpis: Kostur śmierci
Wymagania:

•Prastara wiedza: 260
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 60
Właściwości:
Regeneracja many
Mroczny Mag
Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
Cena (Targowanie): 54,000
Wartość sprzedaży: 18,000
Cena: 60,000
Komentarz: Najpotężniejszy kostur, jeśli chodzi o Nekromantów, posiada jednak adekwatne do potęgi wymagania.


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#5 Dzisiaj 15:52:43

bolo

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 1
Punktów :   

Re: Gothic III Ekwipunek

Panie adminie a pan sprawdził czy to wszytko jest prawdą czy tylko zrobił kopiuj wklej z innego forum ?? Np. w quest patch nowych  NIE DA się kupić miecza ognistego u kupców ani w nordmarze WIEM BO SPRAWDZAŁEM,ktoś palną głupotę i z forum na forum się wkleja to samo a nawet się nie sprawdza,W Gothic 3 niemożna kupić ognistego miecza ,dostaje się go albo podobny do niego od innosa za wybranie ścieżki innosa ,w gothicu 3 bez patchów czyli z błędami można z tego co wiem kupić ognisty miecz,ale z patchami można zapomnieć ! kupić się NIE DA, na przyszłość polecam sprawdzić te wiadomości niż tylko wklejać i kopiować pozdrawiam

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
bmw nie reaguje na pedał gazu www.gry.moticyklowe.pl twardy hamulec golf IV www.mroczny-uniwersytet.pun.pl sprzedam honda xl 250