Forum o wszystkich częściach z serii Gothic
Pancerze
Pancerz orka
Ochrona przed ogniem +25
Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100
Wartość:54000 sztuk złota
Pancerz paladyna
Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100
Wartość:45000 sztuk złota
Pancerz Rhobara Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Wartość:42000 sztuk złota
Pancerz ceremonialny
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Wartość:37500 sztuk złota
Ciężki pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +60
Ochrona przed pociskami +60
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Odporność na chłód
Wartość:36000 sztuk złota
Pancerz Zubena
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +70
Ochrona przed ostrzami +70
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco
Wartość:33000 sztuk złota
Elitarny pancerz Asasyna
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco
Wartość:27000 sztuk złota
Ciężki pancerz najemnika
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość:21000 sztuk złota
Ciężkie ubranie koczownika
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Odporność na gorąco
Wartość:24000 sztuk złota
Pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +45
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Odporność na chłód
Wartość:19200 sztuk złota
Ciężki pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość:21000 sztuk złota
Szata Czarnego Maga
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +45
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość:36000 sztuk złota
Szata ognia
Ochrona przed ogniem +15
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Odporność na chłód
Wartość:19500 sztuk złota
Szata wody
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Odporność na osłabienie
Wartość:18000 sztuk złota
Pancerz Asasyna
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Odporność na gorąco
Wartość:12000 sztuk złota
Pancerz najemnika orków
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość:9000 sztuk złota
Ubranie koczownika
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Odporność na gorąco
Wartość:10500 sztuk złota
Lekki pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Odporność na chłód
Wartość:10500 sztuk złota
Pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość:9000 sztuk złota
Szata Adanosa
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość:1 sztuk złota
Szata druida
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +35
Wartość:6000 sztuk złota
Ubranie Gońca leśnego Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Wartość: 7500 sztuk złota
Cichy Łowca
Lekki pancerz Asasyna
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Odporność na gorąco
Wartość:1800 sztuk złota
Lekki pancerz najemnika
Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Wartość:1500 sztuk złota
Lekkie ubranie Koczownika
Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Odporność na gorąco
Wartość:1800 sztuk złota
Lekki pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +20
Wartosc:1500 sztuk złota
Skórzany strój
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Wartość:300 sztuk złota
Ubranie farmera
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5 90
Wartość:90 sztuk złota
Offline
Bronie:
Miecze:
Prowadzisz postać wojownika, ale nieco bardziej subtelnego, niż potężny barbarzyńca? Może podążasz drogą Asasynów i postanowiłeś zostać zręcznym zabójcą, mistrzem w walce dwiema broniami? Albo wolisz defensywne starcia i parowanie wrogich ciosów za pomocą tarczy? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiesz "Tak", ten dział jest przeznaczony właśnie dla ciebie. Wśród prezentowanego jednoręcznego oręża z pewnością dasz radę wybrać coś idealnego dla swojego bohatera.
Miecz królewski
Opis: Miecz Rhobara Pierwszego
Wymagania:
•Siła: 230
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 160
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 40000
Cena sprzedaży: 12000
Uwagi: Posiadaczem miecza królewskiego jest władca Myrtany. Jeśli chcemy wejść w posiadanie tego oręża, nie pozostaje nam nic innego, jak zabić króla. Do kompletu dostaniemy też doskonałą tarczę.
Miecz Przodków
Opis: Ten potężny oręż wykonano z czystej rudy magicznej
Wymagania:
•Siła: 240
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 120
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5
Cena kupna: 50000
Cena sprzedaży: 15000
Uwagi: Miecz Przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.
Wielki miecz
Opis: Tylko najsilniejsi wojownicy mogą władać tym mieczem
Wymagania:
•Siła: 220
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 110
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Wielki miecz możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz mistrzowski
Wymagania:
•Siła: 210
•Zdolność: Mistrz walki mieczem
Obrażenia od ostrza: 105
Dodatkowo: Mistrz dwóch ostrzy
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Miecz mistrzowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.
Miecz runiczny
Opis: Prastare runy nadają tej broni jej moc
Wymagania:
•Siła: 210
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 105
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Miecz runiczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.
Ognisty miecz
Wymagania:
•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 100
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Ognisty miecz możemy kupić od wielu handlarzy, między innymi od nordmarskich kupców.
Inkwizytor
Wymagania:
•Siła: 190
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 95
Cena kupna: 27500
Cena sprzedaży: 8250
Uwagi: Miecz Inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz półtoraręczny
Wymagania:
•Siła: 180
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Cena kupna: 16000
Cena sprzedaży: 4800
Uwagi: Miecz półtoraręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
El Bastardo
Opis: Legendarny El Bastardo
Wymagania:
•Siła: 190
•Zdolność: Lepsza walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Dodatkowo: Mistrz walki mieczem
Cena kupna:27500
Cena sprzedaży: 8250
Uwagi: El Bastardo możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Możemy go także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz Nordmarczyka
Opis: Takie miecze powstają tylko w Nordmarze
Wymagania:
•Siła: 170
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 6000
Uwagi: Miecz Nordmarczyka możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Jest to jedno z zadań, jakie zleca nam kowal Ingvar z klanu młota. Miecz ten możemy także otrzymać w charakterze nagrody za oswobodzenie Nordmaru od orków.
Miecz barbarzyńcy
Wymagania:
•Siła: 170
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 85
Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 3600
Uwagi: Miecz barbarzyńcy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
KordelasWymagania:
•Siła: 170
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 85
Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 3600
Uwagi: Kordelas możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Lodowe ostrze
Wymagania:
•Siła: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000
Uwagi: Lodowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Katana
Wymagania:
•Zdolności łowieckie: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Katanę możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Księżycowe ostrze
Opis: To ostrze otacza tajemnicza aura
Wymagania:
•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 1500
Uwagi: Księżycowe ostrze jest nagrodą, którą otrzyma mistrz areny Mora Sul. Kiedy już staniemy się posiadaczami miecza, możemy go zatrzymać, wręczyć w charakterze prezentu miejscowemu władcy, Gonzalesowi, bądź sprzedać kowalowi Ismaelowi za 600 złotych monet.
Miecz paladyna
Opis: Niegdyś jedynie paladyni mogli posługiwać się taką bronią
Wymagania:
•Siła: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Miecz paladyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Długi miecz
Wymagania:
•Siła: 150
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 75
Cena kupna: 2500
Cena sprzedaży: 750
Uwagi: Długi miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
Rubinowe Ostrze
Opis: Dobrze wyważone ostrze
Wymagania:
•Siła: 150
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 75
Dodatkowo: Lepsza walka mieczem
Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Rubinowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Miecz ten możemy także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy
Miecz Asasyna
Wymagania:
•Siła: 140
•Zdolność: 70
Obrażenia od ostrza: 70
Oręż zatruty
Cena kupna: 1250
Cena sprzedaży: 375
Uwagi: Projekt Miecza Przodków możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu oraz pustynni rabusie.
Miecz Wenzela
Opis: Miecz Wenzela
Wymagania:
•Siła: 160
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80
Oręż błogosławiony
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Już na początku gry możemy wejść w posiadanie tego miecza. Jak nazwa wskazuje, należy on do Wenzela, jednak paladyn zgubił go w jaskini pełnej wilków i prosi nas o pomoc w jego odzyskaniu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, byśmy sami wcześniej nacieszyli się tym orężem i używali go do czasu, aż nie znajdziemy bądź nie wykujemy dla siebie lepszej broni. Jeśli zaś trzymamy stronę orków, Wenzel pewnie już jakiś czas temu poległ z naszej ręki i miecza w ogóle nie musimy mu zwracać.
Szeroki miecz
Wymagania:
•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 750
Cena sprzedaży: 225
Uwagi: Szeroki miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
Półksiężyc
Opis: To szlachetne ostrze wykuł prawdziwy mistrz.
Wymagania:
•Siła: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 5000
Cena sprzedaży: 1500
Rapier
Opis: Elegancka broń wymagająca ogromnych zdolności
Wymagania:
•Zdolności łowieckie: 120
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240
Zabójca Orków
Wymagania:
•Siła: 100
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 50
Dodatkowo: Zabójca Orków
Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180
Uwagi: Zaczynamy grę, dzierżąc w dłoni właśnie Zabójcę Orków. Nie powinniśmy rozstawać się z tym mieczem zbyt szybko - minie sporo czasu, nim spotkamy nauczyciela zdolności, którą daje nam oręż, a jeśli trzymamy stronę buntowników, jej pomoc w uwalnianiu miast Myrtany spod orkowej okupacji jest nieoceniona.
Miecz
Opis: Zupełnie normalny miecz
Wymagania:
•Siła: 100
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 50
Cena kupna: 50
Cena sprzedaży: 15
Nóz Asasyna
Wymagania:
•Siła: 90
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 45
Oręż zatruty
Cena kupna: 350
Cena sprzedaży: 105
Uwagi: Nóż Asasyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu.
Zardzewiały miecz
Opis: Ten miecz miewał się już lepiej
Wymagania:
•Siła: 60
•Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 30
Cena kupna: 30
Cena sprzedaży: 9
Uwagi: Zardzewiałym mieczem władają czarne gobliny oraz niektórzy bandyci. Ale to chyba mało istotne - któż chciałby zdobyć właśnie ten oręż?
Pałka
Opis: Lite drewno
Wymagania:
•Siła: 10
Obrażenia od uderzeń: 15
Cena kupna: 10
Cena sprzedaży: 3
Uwagi: Pałką posługują się gobliny i zombie. Naszemu bohaterowi może się ona przydać jedynie do ogłuszania wrogów, jeśli posiadamy tę zdolność.
Włócznia
Wymagania:
•Brak
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150
Topór drwala
Wymagania:
•Siła: 100
Obrażenia od ostrza: 50
Cena kupna: 40
Cena sprzedaży: 12
Kilof
Wymagania:
•Siła: 100
Obrażenia od uderzeń: 50
Cena kupna: 80
Cena sprzedaży: 24
Uwagi: Kilof lepiej nosić zawsze przy sobie - nie, nie w charakterze broni! Narzędzie to możemy wykorzystać do wydobywania magicznej rudy, złota i innych surowców ze skalnych złóż.
Kosa
Wymagania:
•Brak
Obrażenia od ostrza: 40
Cena kupna: 75
Cena sprzedaży: 22
Ciężka gałąź
Wymagania:
•Siła: 50
Obrażenia od uderzeń: 25
Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1
Offline
Gniew Innosa
Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż
Wymagania:
•Siła: 300
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 160
Dodatkowo: Paladyn
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 75000
Cena sprzedaży: 22500
Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Moc przodków
Opis: Potężny oręż z czystej rudy
Wymagania:
•Siła: 270
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8
Cena kupna: 60000
Cena sprzedaży: 18000
Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.
Miecz demona
Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz
Wymagania:
•Siła: 666
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8
Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1
Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera.
Wielki inkwizytor
Wymagania:
•Siła: 260
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 140
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 45000
Cena sprzedaży: 13500
Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz katowski
Wymagania:
•Siła: 220
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 110
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz dwuręczny z rudy
Wymagania:
•Siła: 210
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 105
Cena kupna: 20000
Cena sprzedaży: 6000
Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.
Miecz zakonu
Wymagania:
•Siła: 180
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000
Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz dwuręczny
Wymagania:
•Siła: 150
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 75
Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150
Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
Zardzewiały miecz dwuręczny
Wymagania:
•Siła: 120
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 60
Cena sprzedaży: 18
Ogrowy morgenstern
Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.
Wymagania:
•Siła: 500
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od uderzeń: 250
Cena kupna: 300
Cena sprzedaży: 90
Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.
Krush Tarach
Wymagania:
•Siła: 400
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 200
Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Krush Irmak
Opis: Halabarda Irmaka
Wymagania:
•Siła: 400
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 200
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 450
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden.
Krush Agash
Wymagania:
•Siła: 350
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 175
Cena kupna: 900
Cena sprzedaży: 270
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Gniew berserkera
Wymagania:
•Siła: 290
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150
Cena kupna: 65000
Cena sprzedaży: 19500
Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Krush Pach
Wymagania:
•Siła: 300
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150
Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Krush Morok
Wymagania:
•Siła: 300
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 150
Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Topór berserkera
Wymagania:
•Siła: 270
•Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Cena kupna: 55000
Cena sprzedaży: 16500
Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Krush Varok
Wymagania:
•Siła: 250
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 125
Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Topór bojowy barbarzyńcy
Opis: Nawet ork bałby się tej broni
Wymagania:
•Siła: 250
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 120
Dodatkowo: Zabójca Orków
Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500
Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Młot wojenny
Wymagania:
•Siła: 240
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od uderzeń: 120
Cena kupna: 15000
Cena sprzedaży: 4500
Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Topór bojowy
Wymagania:
•Siła: 200
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Dodatkowo: Duży oręż III
Cena kupna: 21000
Cena sprzedaży: 6300
Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Toporek do mięsa
Wymagania:
•Siła: 170
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 85
Dodatkowo: Duży oręż II
Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000
Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Wielki topór
Wymagania:
•Siła: 160
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: 7000
Cena sprzedaży: 2100
Kolczasta pałka
Wymagania:
•Siła: 150
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 75
Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45
Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany.
Halabarda
Wymagania:
•Siła: 70
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 70
Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210
Nabijana kolcami pałka
Wymagania:
•Siła: 130
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 65
Cena kupna: 100
Cena sprzedaży: 30
Krush Milok
Opis: Stary miecz Miloka
Wymagania:
•Siła: 250
•Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 150
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis.
Zardzewiały topór bojowy
Wymagania:
•Siła: 120
•Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45
Offline
Kostur Wiecznego Wędrowca
Opis: Kostur Wiecznego Wędrowca
Wymagania:
•Brak
Obrażenia od uderzeń: 10
Wartość sprzedaży (Targowanie): 33,000
Cena (Targowanie): Brak
Wartość sprzedaży: 30,000
Cena: Brak
Komentarz: Jak można wywnioskować po opisie, jest to legendarny Kostur Wiecznego Wędrowca.
Berło Varantu
Opis: Legendarne Berło Varantu
Wymagania:
•Brak
Obrażenia od uderzeń: 10
Wartość sprzedaży (Targowanie): 33,000
Cena (Targowanie): Brak
Wartość sprzedaży: 30,000
Cena: Brak
Komentarz: Questowy przedmiot, będący zarazem bronią. Jest jednak w swojej roli mało skuteczny.
Kostur maga
Opis: Kostur czarnoksięstwa
Wymagania:
•Prastara wiedza: 50
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 20
Właściwości:
Mana +25
Wartość sprzedaży (Targowanie): 1,320
Cena (Targowanie): 6,300
Wartość sprzedaży: 1,200
Cena: 4,000
Komentarz: Pierwszy z magicznych kosturów, nie za duże wymagania, ale także nie za duże profity z użytkowania go.
Kostur maga
Opis: Kostur wody
Wymagania:
•Prastara wiedza: 80
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Mag Wody
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
Cena (Targowanie): 13,500
Wartość sprzedaży: 4,500
Cena: 15,000
Komentarz: Kolejny początkowy kostur dający umiejętność Mag Wody, ale mający o wiele większe wymagania.
Kostur maga
Opis: Kostur obrony
Wymagania:
•Prastara wiedza: 60
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +15
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +15
Ochrona przed ostrzami +15
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,125
Cena (Targowanie): 11,250
Wartość sprzedaży: 3,750
Cena: 12,500
Komentarz: Jeden z najlepszych „początkowych” kosturów, mający w miarę niskie wymagania i potężne właściwości, warty do zainwestowania.
Kostur maga
Opis: Kostur ognia
Wymagania:
•Prastara wiedza: 50
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Mag Ognia
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
Cena (Targowanie): 13,500
Wartość sprzedaży: 4,500
Cena: 15,000
Komentarz: Ognista alternatywa dla kostura Maga Wody, ma jednak mniejsze wymagania niż jego bliźniaczy kostur.
Kostur maga
Opis: Kostur mroku
Wymagania:
•Prastara wiedza: 80
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 25
Właściwości:
Mroczny Mag
Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
Cena (Targowanie): 13,500
Wartość sprzedaży: 4,500
Cena: 15,000
Komentarz: Kolejny, tym razem Mroczny, bliźniak kostura Maga Wody.
Kostur maga
Opis: Kostur magii
Wymagania:
•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 30
Właściwości:
Mana +50
Wartość sprzedaży (Targowanie): 3,960
Cena (Targowanie): 10,800
Wartość sprzedaży: 3,600
Cena: 12,000
Komentarz: Niekoniecznie korzystny kostur mający w miarę duże wymagania i niewielkie profity.
Kostur Druida
Opis: Kostur natury
Wymagania:
•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 30
Właściwości:
Energia życiowa +25
Mana +25
Druid
Wartość sprzedaży (Targowanie): 3,960
Cena (Targowanie): 10,800
Wartość sprzedaży: 3,600
Cena: 12,000
Komentarz: Bardzo ciekawy kostur, dający wiele dobrego swemu użytkownikowi.
Kostur maga
Opis: Kostur ochrony
Wymagania:
•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 35
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,075
Cena (Targowanie): 24,750
Wartość sprzedaży: 8,250
Cena: 27,500
Komentarz: Kolejny z „kosturów maga”, jednak pierwszy z tych potężniejszych, zwiększających obronę.
Kostur maga
Opis: Kostur Maga Wody
Wymagania:
•Prastara wiedza: 160
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Ochrona przed lodem: +40
Mana +50
Mag Wody
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
Cena (Targowanie): 27,000
Wartość sprzedaży: 9,000
Cena: 30,000
Komentarz: Udoskonalona wersja Kostura Maga Wody, mająca jednak bardzo duże wymagania, jak na swoje profity.
Kostur maga
Opis: Kostur mocy
Wymagania:
•Prastara wiedza: 150
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Regeneracja many
Wartość sprzedaży (Targowanie): 8,580
Cena (Targowanie): 23,400
Wartość sprzedaży: 7,800
Cena: 26,000
Komentarz: Pierwszy kostur dający jakże ważną umiejętność regeneracji many, która dla maga jest nieodzowna.
Kostur maga
Opis: Kostur Maga Ognia
Wymagania:
•Prastara wiedza: 100
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +40
Mana +50
Mag Ognia
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
Cena (Targowanie): 27,000
Wartość sprzedaży: 9,000
Cena: 30,000
Komentarz: „Ognista” alternatywa dla potężniejszego kostura Maga Wody, ten ma jednak mniejsze wymagania, dlatego jest bardzo rozsądnym wyborem.
Kostur maga
Opis: Kostur mrocznego maga
Wymagania:
•Prastara wiedza: 160
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 40
Właściwości:
Ochrona przed energią +40
Mana +50
Mroczny Mag
Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
Cena (Targowanie): 27,000
Wartość sprzedaży: 9,000
Cena: 30,000
Komentarz: Kolejna, tym razem mroczna, alternatywa kostura Maga Wody.
Kostur maga
Opis: Kostur niewrażliwości
Wymagania:
•Prastara wiedza: 140
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 45
Właściwości:
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość sprzedaży (Targowanie): 17,490
Cena (Targowanie): 47,700
Wartość sprzedaży: 15,900
Cena: 53,000
Komentarz: Ostatni z kosturów zwiększających tylko współczynniki ochronne, nieodzowny jeśli boimy się o swoje tyły.
Szamański kostur
Opis: Ten kostur należał do nekromanty
Wymagania:
•Brak
Obrażenia od uderzeń: 50
Wartość sprzedaży (Targowanie): 33
Cena (Targowanie): Brak
Wartość sprzedaży: 30
Cena: Brak
Komentarz: Prosty, lecz zadający duże obrażenia, oto krótka charakterystyka tego kostura.
Kostur maga
Opis: Kostur równowagi
Wymagania:
•Prastara wiedza: 260
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 60
Właściwości:
Regeneracja many
Mag Wody
Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
Cena (Targowanie): 54,000
Wartość sprzedaży: 18,000
Cena: 60,000
Komentarz: Maksymalnie ulepszona wersja kostura Maga Wody, duże wymagania, lecz także duże profity.
Kostur maga
Opis: Kostur dominacji
Wymagania:
•Prastara wiedza: 260
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 60
Właściwości:
Regeneracja many
Mag Ognia
Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
Cena (Targowanie): 54,000
Wartość sprzedaży: 18,000
Cena: 60,000
Komentarz: „Ognista” wersja Kostura równowagi, dla Maga Ognia nieodzowna broń.
Kostur magaOpis: Kostur śmierci
Wymagania:
•Prastara wiedza: 260
•Umiejętność: Kostury magiczne
Obrażenia od uderzeń: 60
Właściwości:
Regeneracja many
Mroczny Mag
Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
Cena (Targowanie): 54,000
Wartość sprzedaży: 18,000
Cena: 60,000
Komentarz: Najpotężniejszy kostur, jeśli chodzi o Nekromantów, posiada jednak adekwatne do potęgi wymagania.
Offline
Panie adminie a pan sprawdził czy to wszytko jest prawdą czy tylko zrobił kopiuj wklej z innego forum ?? Np. w quest patch nowych NIE DA się kupić miecza ognistego u kupców ani w nordmarze WIEM BO SPRAWDZAŁEM,ktoś palną głupotę i z forum na forum się wkleja to samo a nawet się nie sprawdza,W Gothic 3 niemożna kupić ognistego miecza ,dostaje się go albo podobny do niego od innosa za wybranie ścieżki innosa ,w gothicu 3 bez patchów czyli z błędami można z tego co wiem kupić ognisty miecz,ale z patchami można zapomnieć ! kupić się NIE DA, na przyszłość polecam sprawdzić te wiadomości niż tylko wklejać i kopiować pozdrawiam
Offline