Xardas - Dzisiaj 15:52:43

W gothic 3  mamy do dyspozycji frakcje, dla których możemy pracować, zdobywając w ten sposób reputację. Potrzebna jest ona między innymi do tego, żeby dostać się pokojowo w jakieś ważne miejsce, lub zakupić lepszy pancerz.
Ugrupowania są parami, wrogo nastawione do siebie. Nie wyklucza to wykonywania zadań dla obu frakcji, lecz w niektórych misjach, trzeba wybrać jedną z nich. W grze występuje ich sześć, oto one:


http://img204.imageshack.us/img204/881/bunhh4.png



Buntownicy - ludzie walczący z okupantami, wierni królowi. Służą Innosowi. Można ich spotkać, niemal w całej Myrthanie. Ukrywają się po lasach i jaskiniach. Największymi obozowiskami są Reddock, Okara i Nemora, no i oczywiście dawna stolica - Vengrad, częściowo zajęty przez najeźdźce. Do tego dochodzi jeszcze Ardea, świeżo odbita zaraz po rozpoczęciu gry. Spora grupa ukrywa się także, w lasach na północ od Silden, są jeszcze 3 mniejsze obozowiska, w okół Montery i jedno po drodze do niej, z Cape Dun. Do królewskich rebeliantów zaliczamy także: paladynów, magów ognia i strażników króla. Reputację zdobywamy głównie wyzwalając miasta.
Przywódca: Rhobar.


http://img513.imageshack.us/img513/596/elitarnywojownikfv3.png



Orkowie - rasa która opanowała kontynent(tereny centralne), silne, potężne zbudowane i głupie, chociaż nie do końca, bestie. Wyznają Beliara, nieświadomi tego, że Xardas który im przewodził, wykorzystuje ich, w celu zakończenia wojny bogów. Przebywają w każdym myrthańskim mieście, walczą z resztkami "ludzkiego" oporu. Do tej frakcji zaliczamy także najemników orków - ludzi którzy przyłączyli się do nich, w celu walki z królem. Współpracują z asasynami. Reputację zdobywamy przede wszystkim, niszcząc obozy buntowników. Najeźdźcy różnią się wśród siebie rangami, są to - herszt, szaman, elita, wojownik i zwiadowca.
Także w Nordmarze, zielonoskórzy mają swoje obozowiska. Są to bracia orków z Myrthany, wrogo do nas nastawieni, walczą z ludźmi północy.
Przywódca: Kan.


http://img204.imageshack.us/img204/30/norui2.png



Nordmarczycy - zamieszkują północne tereny - Nordmar. Silny i wytrwały lud, dzielnie stawiający opór orkom, niegdyś wrogowie Rhobara, teraz jego sprzymierzeńcy. Podzielili się na trzy klany - Wilka, Młota i Ognia. Z wyjątkiem tych ostatnich(wojowników Innosa), nie służą żadnemu z bogów. Reputację głównie zdobywamy odbijając kopalnie klanu młota, przywracając moc przodków, czy też niszcząc obozowiska najeźdźców. Barbarzyńcy, to najlepsi kowale, z całego kontynentu. Jako jedyni, potrafią kuć broń z czystej magicznej rudy.
Przywódca: Poszczególni wodzowie Klanów


http://img186.imageshack.us/img186/1971/78fn8.jpg



Asasyni - bogaci kupcy, wojownicy i czarni magowie, władają Varrantem. Spotkać można ich, w każdym mieście tej krainy. Sprzymierzeńcy orków, są także handlarzami niewolników i mistrzami walki dwoma mieczami. Wypełniają wolę Beliara. Ich zaufanie, łatwo jest zdobyć - przede wszystkim zabijając koczowników i magów wody.
Przywódca: Zuben.


http://img256.imageshack.us/img256/2905/koczownicy21io.png



Koczownicy - lud pustyni, niegdyś razem z magami wody, ich duchowymi przywódcami, kroczyli ścieżką wiecznego wędrowca. Teraz walczą z Asasynami, ukrywając się po oazach i jaskiniach. Służą Adanosowi. Reputację, zdobywamy wypędzając ich przeciwników z miast, czy też walcząc z nieumarłymi, ze świątyń.
Przywódca: Saturas


http://img19.imageshack.us/img19/112/gonex4.png

Gońcy leśni - ludzie lasu, żyją w harmonii z naturą. Dawniej było ich więcej, jednak orkowie zniszczyli ich wioski i teraz ukrywają się w małych obozach. Są wyznawcami Adanosa. Razem z druidami, tworzą obozy. Jeden jest po drodze do montery z Porganem i dwa w okolicach Geldern(z Runakiem i Tornem). Jest jeszcze Bogir, w klanie wilka, zleca nam on zabicie białego rozpruwacza, w zamian za jego kamień przemiany. Działając przeciwko zielonoskórym najeźdźcą, zdobywamy ich wdzięczność.
Przywódca: - Druidzi

www.kod.pun.pl www.ozwierzakach.pun.pl www.mysteamforum.pun.pl www.1stpad.pun.pl www.witcher.pun.pl